eTwinning projekt The World's Largest Lesson - UN Sustainable Development Goals
Početkom školske godine 2019./2020. Osnovna škola Vladimira Nazora Pribislavec u suradnji sa školom iz Danske pokrenula je eTwinning projekt The World's Largest Lesson - UN Sustainable Development Goals. Autorice projekta su učiteljica Charlotte Rørbøl iz danske škole Langelinieskolen, Kopenhagen i naša učiteljica informatike Iva Naranđa.
Cilj projekta je podržavati najavljene globalne ciljeve Ujedinjenih naroda za održivi razvoj, upoznati učenike sa 17 globalnih ciljeva održivog razvoja i potaknuti ih na zajedničku akciju. Projekt se temelji na materijalima UNICEF-a dostupnima na stranici worldslargestlesson.globalgoals.org, a partnerske škole će putem TwinSpacea razmjenjivati iskustva i primjere kako provode predložene aktivnosti u svojim školama.
NACIONALNA OZNAKA KVALITETE: Iva Naranđa i Marina Ninić
EUROPSKA OZNAKA KVALITETE: Iva Naranđa i Marina Ninić
PREGLED AKTIVNOSTI:
rujan i listopad 2019.
Uvrstili smo eTwinning projekt The World's Largest Lesson - UN Sustainable Development Goals u školski kurikulum. Putem TwinSpacea predstavili smo našu školu i školski eTwinning tim partnerima. Tijekom rujna učenici su upoznati s projektom i uređeni su panoi u školskom hodniku i informatičkoj učionici. Pridružili smo se Tjednu Globalnih ciljeva 2019. i započeli s diseminacijom projekta putem školske mrežne stranice (članak na naslovnici povodom pokretanja projekta).
Na nastavi informatike učenici 6. a razreda upoznali su se s Globalnim ciljevima i odabrali cilj koji im se čini najvažnijim.
Na izbornoj nastavi informatike učenici osmog razreda sudjelovali su u aktivnostima temeljenim na WLL materijalima "Upoznajmo globalne ciljeve". Učenici su koristili Mentimeter, MS PowerPoint i Canvu za izradu plakata. Materijali i zadatci učenicima su bili dostupni putem Edmoda. Svoje aktivnosti podijelili smo putem TwinSpacea.
Sudjelovali smo u stvaranju časopisa u kojem su partnerske škole uredile po jednu stranicu s prikazom najznačajnijih aktivnosti provedenih tijekom rujna i listopada 2019. Tijekom školske godine u sklopu projekta planirano je stvaranje sedam časopisa, od listopada 2019. do travnja 2020. svakog mjeseca po jedan.
World's Largest Lesson Magazine Nr. 1
studeni 2019.
Sudjelovali smo u stvaranju drugog broja časopisa u kojem smo ukratko prikazali još neke aktivnosti iz listopada i aktivnosti provedene tijekom studenog 2019.
prosinac 2019.
Na nastavi informatike učenici osmog razreda sudjelovali su u aktivnostima temeljenima na WLL materijalima Utjecaj onečišćenja na naš planet i naše živote.
Pridružili smo se inicijativi Make an eTwinning forest.
Za učenike 6. a, 8. a i 8. b razreda ove godine aktivnosti su bile povezane s eTwinning projektom The World's Largest Lesson - UN Sustainable Development Goals, te su učenici šestog razreda sudjelovali u aktivnosti Responsible Consumption and Production, a učenici osmog razreda u aktivnostima Responsible Consumption and Production i Affordable and Clean Energy.
Božićne i novogodišnje čestitke
U ovoj aktivnosti sudjelovali su naši najmlađi i naši najstariji učenici. Učenici 1. a razreda s učiteljicom Marinom Ninić upoznali su 17 ciljeva održivog razvoja i izradili čestitke. Učenici osmog razreda pod vodstvom učiteljice informatike Ive Naranđe izradili su čestitke u alatu Canva i uredili pano u informatičkoj učionici.
Sudjelovali smo u stvaranju trećeg broja časopisa u kojem smo ukratko prikazali aktivnosti iz prosinca 2019.
World's Largest Lesson Magazine Nr. 3
Diseminacija:
siječanj 2020.
I ove godine naša škola sudjeluje u akciji Plastičnim čepovima do skupih lijekova. Ova aktivnost povezana je s globalnim ciljevima 3 i 12.
Informatika, 6. a razred: Kakav svijet želite 2030.?
Ekološka grupa, učiteljica Emina Rus:
Sudjelovali smo u stvaranju četvrtog broja časopisa u kojem smo ukratko prikazali aktivnosti iz siječnja 2020.
World's Largest Lesson Magazine Nr. 4
veljača 2020.
Međunarodni dan zaštite močvara i močvarnih staništa
Ekološka grupa, voditeljica Emina Rus
Informatika, učiteljica Iva Naranđa
WLL Understanding Sustainable Living:
Sudjelovali smo u stvaranju petog broja časopisa u kojem smo ukratko prikazali aktivnosti iz veljače 2020.
World's Largest Lesson Magazine Nr. 5
ožujak 2020.
Širenjem vijesti o pandemiji koronavirusa odmah smo se pridružili eTwinning događanju pod nazivom How To Prevent Coronavirus. Više o ovoj temi može se pogledati u članku na naslovnici:
eTwinning događanje How To Prevent Coronavirus
Početkom ožujka 2020. pridružilli smo se inicijativi Rosadigitale u kojoj je naša škola sada sudjelovala po drugi puta. Više o ovoj temi može se pogledati u članku na naslovnici: Rosadigitale - Digitalna ruža
Učiteljica Marina Ninić provela je aktivnosti u 1. a razredu povodom Međunarodnog dana žena i Dana očeva, a više o tome može se pogledati u člancima na naslovnici:
Međunarodni dan žena u 1. a razredu
Sudjelovali smo u stvaranju šestog broja časopisa u kojem smo ukratko prikazali aktivnosti iz ožujka 2020.
World's Largest Lesson Magazine Nr. 6
travanj 2020.
Tijekom travnja 2020. naše aktivnosti bile su usmjerene na obilježavanje Dana planeta Zemlje, u uvjetima nastave na daljinu. Više o ovim aktivnostima može se pogledati u člancima na naslovnici:
Dan planeta Zemlje u 1. a razredu - učiteljica Marina Ninić
Dan planeta Zemlje na nastavi informatike - učiteljica Iva Naranđa
Hana P.
Nika K.
Rosana N.
Učenici su izradili i PowerPoint prezentacije kojima su povezali Dan planeta Zemlje i globalne ciljeve održivog razvoja.
Provedena je online anketa za učenike 8. razreda, polaznike izborne nastave informatike.
Sudjelovali smo u stvaranju sedmog broja časopisa u kojem smo ukratko prikazali aktivnosti iz travnja 2020.
World's Largest Lesson Magazine Nr. 7
svibanj i lipanj 2020.
Evaluacija projekta (rezultati na Twinspaceu) i diseminacija.
Članak na portalu emedjimurje o sva tri eTwinning projekta provedena tijekom školske godine 2019./2020.
Portal www.eTwinning.net služi nastavnicima i učenicima za upoznavanje i suradnju s kolegama iz europskih škola te pruža sigurno i provjereno on-line okružje za nastavnike i učenike s obzirom da Agencija za mobilnost i programe Europske Unije provjerava jesu li korisnici zaista nastavnici, pedagoški djelatnici ili nenastavno osoblje u ustanovama u kojima su naveli da su zaposleni.
Više o programu za cjeloživotno učenje eTwinning možete pronaći na stranicama Agencije za mobilnost i programe EU.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
TISAK |
• Večernji list |
• Jutarnji list |
• Međimurje |
• PCchip |
• BUG |
• časopis Enter |
ZA ŠKOLE |
OSTALO |
• net.hr |
• tportal |
• Muzej Međimurja |
• CARNet CERT |
on-line rječnici |