"Trebaš pomoć i podršku? Događa ti se nešto loše u obitelji ili školi, a čini ti se da se nemaš kome povjeriti? Hrabri telefon pomoć i podršku nudi i putem CHAT-a svakim radnim danom od 15 do 18 sati.
Razgovor sa savjetovateljem Hrabrog telefona je potpuno anoniman te je dostupan putem web stranice www.hrabritelefon.hr.
Nemoj šutjeti o tome, potraži pomoć !"
Ruksak (pun) kulture donio Ježevu kućicu učenicima OŠ Vladimira Nazora Pribislavec
Osnovna škola Vladimira Nazora Pribislavec prijavila se za sudjelovanje u programu Ruksak (pun) kulture te je odabrana za provođenje istog u 2019. godini.
Ruksak (pun) kulture program je koji zajednički provode Ministarstvo kulture i Ministarstvo znanosti i obrazovanja, a isti omogućava usvajanje i približavanje umjetnosti i kulture djeci i mladima koji žive u sredinama s ograničenom dostupnosti kulturnim i umjetničkim sadržajima. Program služi kao dopunski program potpore kurikulu u vrtićima, osnovnim i srednjim školama, a obuhvaća programske djelatnosti kazališne, filmske, glazbene, plesne i likovne umjetnosti, književnost, baštinu te programe studenata umjetničkih akademija. Program provode profesionalni umjetnici i studenti umjetničkih akademija uz mentorstvo profesora.
U srijedu, 8. svibnja 2019. godine, u školi je održana radionica za učenike 1.a i 1.b razreda pod nazivom Nacrtaj mi priču, a koju su izvele arhitektica Iva Šimić Erjavec i krajobrazna arhitektica Kaja Šprljan Bušić.
Nacrtaj mi priču je program interdisciplinarnih arhitektonskih i krajobrazno-arhitektonskih radionica kojima se djecu u školi želi potaknuti na razmišljanje o prostoru i vlastitoj okolini. Cilj radionice je bio da se na djeci primjeren i zabavan način osmisli i izradi kreativni vanjski prostor za igru povezanu s poznatom pričom.
Ne početku radionice, arhitektice su s djecom razgovarale o tome tko je arhitekt i krajobrazni arhitekt te što oni rade, a nakon toga je knjižničarka motivirala učenike za slušanje priče Ježeva kućica. Nakon slušanja priče, arhitektice su razgovarale s učenicima o mjestima koja se spominju u priči i što je to tlocrt. Zatim su učenici bili podijeljeni u tri skupine koje su uz pomoć pripremljenih osnovnih geometrijskih likova i linijskih struktura izrađivale tlocrt mjesta radnje iz priče.
Učenici su planirajući i radeći tlocrt postali pravi mali arhitekti, a u radu su im pomagale arhitektice, njihove učiteljice Nikolina Košir i Darinka Trajkova Vuković i knjižničarka, a vjeroučiteljica Miroslava Novak sve je bilježila svojim fotoaparatom.
Nakon završetka izrade tlocrta, predstavnici svake skupine predstavili su rad svoje skupine. Arhitektice su prenosile tlocrt, u prilagođenom obliku i mjerilu, na vanjski prostor, ispred ulaza u školu i oslikavale poligon za igru na otvorenom koristeći trajne boje.
Naša Ježeva kućica ostat će trajno sjećanje na ovo kreativno i zabavno kulturno druženje.
Autor teksta: Ivana Kramar
Fotografije: Miroslava Novak
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
TISAK |
• Večernji list |
• Jutarnji list |
• Međimurje |
• PCchip |
• BUG |
• časopis Enter |
ZA ŠKOLE |
OSTALO |
• net.hr |
• tportal |
• Muzej Međimurja |
• CARNet CERT |
on-line rječnici |