PROLJEĆE
Stiglo je proljeće!
Pročitajte sastavke učenika 4.a nastale na satu Hrvatskog jezika.
Proljeće
Stiglo je proljeće, a sa proljećem i nove radosti. Proljeće je najljepše godišnje doba. Priroda se budi i sunce jače grije zemlju.
U proljeće se sve zazeleni i niknu prvi vijesnici proljeća: visibabe, šafrani, jaglaci... Sunce je sve toplije, dani duži, a noći kraće. Vraćaju se ptice s juga pa su počele praviti gnijezda. Livade su prepune šarenog cvijeća. Započeli su proljetni radovi: čišćenje dvorišta, uređivanje vrtova, pripremanje oranica za proljetnu sjetvu. Igrališta su prepuna djece.
Sve je živnulo i sve miriše po proljeću. Svi volimo proljeće.
Ivana Mihalković, 4.a
Proljeće
Pokucalo na vrata proljeće. "Stiglo je proljeće! Stiglo je proljeće!"-čuju se dječji glasići.
Cvijeće je probilo svoje glavice i provirilo iz zemlje. Sunce je jače zasjalo. Sve je pozelenilo. Drveće je raširilo svoje grane, a na njima su se pojavili zeleni listovi. I trava se veselo podigla u zrak. Sve je odjednom oživjelo. Na kraju lijepog, sunčanog i veselog dana cijela je priroda utonula u san. Tako je prošao jedan proljetni dan, suncem obasjan.
Helena Varga, 4.a
Proljeće
Stiglo je proljeće i svi se tome vesele. Dani su postali sve ljepši i ljepši.
Mirisno cvijeće raslo je svom silom. Krošnja je počela dobivati pupoljke. Trava se zelenila cijelom livadom. U šumi punoj svježeg zraka odmarali su se stariji ljudi. Djeca su igrala razne proljetne igre. Tisuće cvjetova zamirisalo je krajem. Brojne obitelji otišle su na piknik i tako provele cijeli dan. Volim proljeće jer je meni to najdraže godišnje doba.
Dorotea Srpak, 4.a
Proljeće
Jednog lijepog dana odlučila sam prošetati livadom i nabrati proljetnice za svoju mamu. Tamo sam ugledala prve leptire, bumbare i pčele. Veselo sam pozdravila proljeće i rekla:"Dobar dan proljeće! I ove ćemo se godine često družiti." Veselim se toplim, dužim i sunčanijim danima. Ja i moji prijatelji se možemo vani duže igrati. Naše igre prati veseli ptičji cvrkut i opojni miris cvijeća.
U meni proljeće budi lijepe i tople osjećaje.
Tajana Đakušić, 4.a
Vraćajući se iz Opatije sa četverodnevnog seminara za učitelje pred očima su mi se izmjenjivale slike učenika moga razreda, njihova vedra i nasmijana lica. Znajući da sam ih ostavila u dobrim rukama svojih kolegica ovih nekoliko dana, veselila sam se ponovnom susretu sa njima. Ono što me dočekalo u razredu toga ponedjeljka nisam ni u snu očekivala. Topla dobrodošlica koju su mi priredili moji «zlatni « učenici toliki me dirnula da su mi se suze radosnice u potocima počele slijevati niz obraze. Glasan uzvik dobrodošlice, ozarena lica, cvijećem oslikana ploča, učiteljska stolica u sredini razreda (na tepihu) na kojoj je bio zamotan « slatki « poklon i ono najvrjednije – slikovnica- KNJIGA O NAMA – 4. A koju su učenici sami osmislili, ilustrirali i svojim rukama uvezli. I sve to u kratkom roku. Listajući u suzama stranice ove slikovnice pred djecom, čije su me oči radoznalo, u tišini i sa velikim iščekivanjem promatrale, osjetila sam neopisivu sreću i ponos što sam dio njihova odrastanja i potvrdu da obavljam najljepši posao na svijetu. Imati ovakve učenike zaista je velika stvar.
P.S.
U svijetu nasilja, zla, netolerancije i nezadovoljstva ovakav slučaj služi kao primjer da postoji nada u bolju i svjetliju budućnost naših naraštaja. Na djeci svijet ostaje, a ako ona razmišljaju na ovakav način nemamo se čega bojati. Ova su nam djeca pokazala kako često misle i djeluju razboritije i složnije od odraslih, neopterećena materijalnim, nego vođena duhovnim vrijednostima. Na čast i ponos svima nama koji ih odgajamo.
Učiteljica Kristina Mesarić
« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
TISAK |
• Večernji list |
• Jutarnji list |
• Međimurje |
• PCchip |
• BUG |
• časopis Enter |
ZA ŠKOLE |
OSTALO |
• net.hr |
• tportal |
• Muzej Međimurja |
• CARNet CERT |
on-line rječnici |