preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
ŠKOLA JEDNAKIH MOGUĆNOSTI

 

GDPR

Opća uredba o
zaštiti podataka

GDPR

Dabar

Dabar

Dabar

Hrvatski u školi

Institut za jezik i jezikoslovlje

elektire

Hrvatska udruga za disleksiju

ADHD

PETZANET

Lozinka

UNICEF

UNICEF - MREŽA ŠKOLA BEZ NASILJA

Školski obroci svima

Školski obroci svima plakat

IMAM IZBOR

PUM - IMAM IZBOR

KORAK PO KORAK

KORAK PO KORAK

 

NAŠI RADOVI - ŠKOLSKE PRIREDBE - POZORNICE
Godišnji plan i program likovne kulture

CILJ NASTAVE LIKOVNE KULTURE razlaže se u tri temeljne zadaće s osnovnom svrhom stjecanja određenih znanja, sposobnosti i stavova:

-STJECANJE ZNANJA
– razlikovanje, povezivanje i primjenjivanje ključnih likovnih pojmova i sadržaja nastavnih tema.
- prepoznavanje, razlikovanje i povezivanje sadržaja umjetničkih područja slikarstva, kiparstva, arhitekture, primijenjene umjetnosti i dizajna te novih medija.
- uočavanje, prepoznavanje, razlikovanje i povezivanje sadržaja kulturne baštine (svjetska, nacionalna, etno umjetnost).

-STJECANJE SPOSOBNOSTI ( VJEŠTINE )
-  usmjereno vizualno/likovno opažanje(šire vizualno opažanje, specifično likovno opažanje ).
- istraživanje i stvaralačka primjena likovnih tehnika i likovno – tehničkih sredstava
- samostalni i suradnički idejni i praktični stvaralački likovni rad.
- vizualno mišljenje.
- estetska prosudba likovnog rada, umjetničkog djela i okoliša.
- kritičko ( samo ) vrednovanje
- likovna ( i vizualna ) komunikacija  
- uspostavljanje korelacijskih veza likovnoga sa sadržajima drugih nastavnih predmeta.

-STJECANJE STAVOVA
– pozitivan odnos prema estetskim vrijednostima likovnog rada ( osobnog/ drugih učenika ), likovno umjetničkog djela, kao i radnog i životnog okoliša.
- čuvanje i promicanje kulturne i prirodne baštine
- promicanje osjećaja za lijepo i za duhovnu dimenziju
- poštovanje duhovnih vrijednosti različitih kultura i civilizacija.

 


PETI RAZREDI:  likovno tehničkim sredstvima moći prikazati međusobne odnose oblika i primjereno razviti senzibilitet za međusobne odnose likovnih elemenata.

ŠESTI RAZREDI: razviti višu razinu razumijevanja i poučavanja prikaza trodimenzionalnog prostora na plohi kroz likovne elemente vizualnog jezika.

SEDMI RAZREDI: razviti perspektivne sposobnosti i kreativno mišljenje putem vizualnog osjećanja osnovnih likovnih elemenata, obuhvaćajući elemente kompozicije .

OSMI RAZREDI: pomoću likovnih elemenata  znati usvojiti i prikazati vrste kompozicija i prostornih planova, te osvijestiti jedinstvo i ravnotežu kroz ovisnost oblika o funkciji.

 


Učiteljica likovne kulture: Blaženka Križan

 



 osmi razred 2009-10.doc
 peti razred 2009-10.doc
 sedmi razred 2009-10.doc
 sesti razred 2009-10.doc

e-Dnevnik

Udžbenici 2023./2024.

E-UPISI U SREDNJE

prijava za učenike (klikni na sliku)

E-UPISI U SREDNJE ŠKOLE

 UPISI: prijava za razrednike


EU Code Week

CodeWeek 2018  I ove godine programiramo u OŠ V.Nazora Pribislavec smiley

 


Office 365

MS Office 365

Besplatna Office365 usluga i alati koji omogućuju suradnju i komunikaciju između svih sudionika u obrazovnom sustavu.


UPISI U SŠ

upisi

Kalkulator bodova] za upis učenika u srednju školu 2021./2022.


Godina čitanja 2021


MZO - Vijesti

Upute za CARNetov webmail
Priloženi dokumenti:
CARNET Webmail-upute.pdf


MZO - Natječaji

European Schoolnet Academy

European Schoolnet  Academy


School Education Gateway

School Education Gateway


RASPORED SATI

Portal edu.hr

portal edu.hr


CARNet vijesti - RSS

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji


 

ENCIKLOPEDIJA


CARNet CERT - RSS

 
WIKIPEDIA NARODNE NOVINE

 


Korisni linkovi

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Tražilica






preskoči na navigaciju